Revolutionary Bundle
In Armored Warfare, the Leopard 2 Revolution is a Tier 8 Main Battle Tank. It is not only well-armored, it also features an extremely accurate 120mm gun with advanced ammunition, allowing it to destroy its opponents at very long ranges, rivaling those of Tank Destroyers. The German tanks in general perform best at longer ranges and the Revolution is no exception.
Commander Harper’s skills are all about supporting allies as well as solo gameplay. He becomes stronger with each loss on your team. He offers significant bonuses when he’s the last man standing.