Revolutionary Bundle
W tym epickim, inspirowanym niemieckim uzbrojeniem pakiecie znajdują się następujące przedmioty: czołg podstawowy premium 8. poziomu Leopard 2 Revo, dowódca Austin Harper, 3 prawdziwe niemieckie kamuflaże, 50 platynowych żetonów odznaczeń doświadczenia dowódcy i 10 platynowych żetonów 12-godzinnego wzmocnienia Armored Warfare.
Umiejętności dowódcy Harpera sprawdzą się zarówno przy udzielaniu wsparcia sprzymierzeńcom, jak i podczas samodzielnych rozgrywek. Jego siłę zwiększa każda strata w Twoim oddziale. Gdy jako ostatni pozostanie na polu bitwy, zapewni Ci świetne bonusy.