Type 59-IIA - T4 Main Battle Tank
This bundle contains the Type 59-IIA Premium MBT and 3 days of Premium Time. In Armored Warfare, the Type 59-IIA Legend is a Tier 4 Premium Main Battle Tank. It’s a well-rounded machine and is very suitable for players who enjoy the low-Tier Chinese MBT gameplay. It offers a mix of good protection, firepower and mobility and comes with a unique camouflage.