Type 59-IIA — czołg podstawowy T4
Zawartość pakietu to czołg podstawowy premium Type 59-IIA i 3 dni czasu premium. Dostępny w grze Armored Warfare pojazd Type 59-IIA Legend to czołg podstawowy premium 4. poziomu. To wszechstronna maszyna odpowiednia dla graczy, którzy lubią walczyć chińskimi czołgami podstawowymi niskiego poziomu. Stanowi znakomite połączenie wytrzymałości, dobrej siły ognia oraz mobilności, a ponadto cechuje się wyjątkowym kamuflażem.