Type 59-IIA — T4 Main Battle Tank
Bu paket Type 59-IIA Premium MBT ve 3 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de Type 59-IIA Legend, Seviye 4 bir Premium Ana Savaş Tankıdır (Main Battle Tank). Çok yönlü bir makinedir ve düşük seviyeli Çin yapımı Ana Savaş Tankı oynanışını seven oyunculara çok uygundur. İyi koruma, ateş gücü ve hareket kabiliyetinin kombinasyonunu sunar ve eşsiz bir kamuflajla birlikte gelir.