VFM Mk.5 — T6 Light Tank
This bundle contains the VFM Mk.5 Premium LT and 3 days of Premium Time. In Armored Warfare, the VFM Mk.5 is an excellent Tier 6 Light Tank. One of the first premium vehicles introduced to the game, time has only enhanced its battlefield value. It is fast, agile and perfect representative of the Light Tank flanking play style.