VFM Mk.5 — lekki czołg T6
W pakiecie znajduje się pojazd premium VFM Mk.5 LT i 3 dni czasu premium. Dostępny w grze Armored Warfare pojazd VFM Mk.5 to lekki czołg premium 6. poziomu. To jeden z pierwszych wprowadzonych do gry pojazdów premium, którego wartość bojowa w miarę upływu czasu tylko wzrosła. To szybki i zwrotny lekki czołg, który idealnie nadaje się do flankowania.