VFM Mk.5 — T6 Light Tank
Bu paket VFM Mk.5 Premium LT ve 3 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de VFM Mk.5, mükemmel bir Seviye 6 Premium Hafif Tanktır. Oyuna eklenen ilk premium araçlardan biri olarak zaman geçtikçe bu tankın savaş alanındaki değeri artıyor. Bu tank hızlı, çevik ve Hafif Tank ile dürtme taktiğinin mükemmel bir temsilcisi.