ZTQ-15 - T9 Light Tank
This bundle contains the ZTQ-15 LT, 5 Platinum Loot Crates, 1.000 Gold and 14 days of Premium Time. In Armored Warfare, the ZTQ-15 is a Tier 9 Premium Light Tank. It combines excellent mobility with plenty of firepower as well as adequate protection for its Tier and vehicle class. It also features several neat elements that increase its value on the battlefield, such as its active suspension and the ability to launch guided missiles from its gun or its advanced ERA. For players who prefer fast-paced, high-risk and high-reward combat style, it’s one of the best options out there.