ZTQ-15 — T9 Light Tank
Bu paket ZTQ-15 LT, 5 Platin Ganimet Sandığı (Platinum Loot Crates), 1.000 Altın (Gold) ve 14 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de ZTQ-15, Seviye 9 bir Premium Hafif Tanktır (Light Tank). Mükemmel hareket kabiliyeti ile büyük ateş gücünü bir araya getirmesinin yanı sıra kendi Seviyesine ve araç sınıfına uygun korumaya sahiptir. Aynı zamanda aktif durdurma ve silahından ya da gelişmiş Patlayıcı Reaktif Zırhından güdümlü füzeler fırlatma gibi savaş alanındaki değerini artıran farklı unsurlara sahiptir. Hızlı, yüksek riskli ve yüksek ödüllü bir çatışma tarzını tercih eden oyuncular için en iyi seçeneklerden biri.