Arranger: A Role-Puzzling Adventure
Arranger: A Role-Puzzling Adventure prezentuje historię Jemmy, nieprzystosowanej dziewczyny z małego miasteczka, która postanawia odkryć, kim naprawdę jest. Gdy opuszcza swoje małe, duszne miasteczko, odkrywa inspirujący świat – którym jednak rządzi dziwna i „statyczna” siła. Czy bohaterce uda się poruszyć kulturę stagnacji i znaleźć własne miejsce?
Rozgrywka toczy się na wyjątkowej „siatce”, która obejmuje cały świat, łącząc dzięki temu ruch i eksplorację z walką. Kiedy Jemma się porusza, cały świat porusza się wraz z nią — zapewniając graczowi zarówno interesujący chaos, jak i regularny ciąg niewielkich, przemyślanych łamigłówek, które obracają się i reagują wraz z mechaniką gry.
– Śmiała gra RPG bez XP ani ekwipunku. Wszystko, co istotne, dzieje się w świecie.
– Kampania taka w sam raz, z opcjonalnymi wyzwaniami i szeregiem opcji pomocy, dzięki którym utkniesz tylko wtedy, gdy zechcesz.
– Debiutancka gra autorstwa gwiazd, z udziałem artysty odpowiedzialnego za Braid.