Arsene Lupin - Once a Thief
I dette adventure-og opgavespil skal du på en fængslende rejse, der udforsker den ikoniske gentlemantyvs tidlige liv, kærlighed og forbrydelser. Dyk ned i hans berømte fortællinger, hvor du både spiller som Lupin og detektiv Ganimard, han utrættelige modstander, med enestående perspektiver på legendariske historier som ”Arsene Lupin i fængsel” og ”Herlock Sholmes Arrives Too Late”.
Slut dig til Lupin og Leblanc omkring kaminen, når de genfortæller et udvalg af Lupins mest berømte historier, og oplev dem fra helt nye perspektiver.
Se de smukke livagtige bogillustrationer, og mød farverige karakterer taget direkte ud af fortællingerne om Lupin, når han genfortæller sine egne eskapader med flair for dramatik.
Se fortællingerne fra et frisk perspektiv, når du indtager Ganimards rolle, hvor du skal lede efter beviser, forhøre mistænkte, opstille tidslinjer og forbinde punkter for at forfølge og forstå din legendariske modstander.