The Artifact Hunter
W 1920 roku kapral John Eagle opuścił armię kanadyjską i wyruszył na swoją pierwszą wyprawę archeologiczną. Tak zaczyna się historia poszukiwacza artefaktów, który przekształca swoją miłość do historii sztuki w dochodowy biznes.