Artifact Seeker DEMO
The unique “Artifacts sharing code function” allows you to share the Artifacts you collect with your friends! !
Artifact Seeker: Resurrection is a 3D Roguelike Survivor RPG game. A game of gods, with Aurorium as the board, And all the mortals as their pawns and swords. You can obtain artifacts by slaying corrupted enemies, collecting gold to exchange it for artifacts at mysterious merchants. How to use the power of artifacts, to play the game of gods? to end the game of gods or to become a god yourself. Artifact Seeker, Your choice.