Poszukiwacz artefaktów DEMO
Poszukiwacz Artefaktów: Zmartwychwstanie to gra RPG typu 3D Roguelike Survivor. Gra bogów, z Aurorium jako planszą, a wszystkimi śmiertelnikami jako ich pionkami i mieczami. Możesz zdobywać artefakty, zabijając zepsute wrogów, zbierając złoto, aby wymienić je na artefakty u tajemniczych kupców. Jak wykorzystać moc artefaktów, aby zagrać w grę bogów? Aby zakończyć grę bogów lub samemu stać się bogiem. Poszukiwacz Artefaktów, Twój wybór.