Eser Arayıcı DEMO
Artifakt Arayıcısı: Diriliş, 3D bir Roguelike Hayatta Kalma RPG oyunu. Tanrıların oyunu, Aurorium tahtası olarak ve tüm ölümlüler onların piyonları ve kılıçları. Yozlaşmış düşmanları öldürerek artifaktlar elde edebilirsiniz, altın toplamak ve gizemli tüccarlarda artifaktlar için değiştirebilirsiniz. Artifaktların gücünü nasıl kullanacaksınız, tanrıların oyununu oynamak için? Tanrıların oyununu bitirmek için mi yoksa kendiniz tanrı olmak için mi. Artifakt Arayıcısı, Seçiminiz.