DLC 1: Legacy of Mortia
Mortia, once the glory of the dwarven kingdom, birthed countless legendary master craftsmen. However, the dwarves never knew when to stop digging. Deep within the mines of Mortia, they unearthed something that should not have been awakened. Thus, Mortia sank into an endless darkness, never to see the light of day again.
The new DLC for Artifact Seeker, “The Legacy of Mortia” is coming soon! New characters, new maps, new boss, new Synergy, new artifacts, new events, and many more new contents await everyone’s exploration!
New character, Ceratil, a name in the dwarven tongue that means “Battle Doll,” was the last of the ancient artifacts unearthed from the Mortia mines, meticulously crafted by the greatest magical artisans of an ancient kingdom long perished. Her form is exquisitely beautiful and indestructible, with an inner structure containing lost magics and technologies. Her gauntlets serve not only as weapons but also as conduits for interacting with the world, capable of manipulating elemental forces and the magic of ancient runes. Despite Ceratil’s almost impossibly endearing appearance, her true purpose and the role she played in Mortia’s demise remain enshrouded in mystery.
Characteristics: Ceratil doesn't like to make unnecessary moves. She either doesn't take action or kills the enemy instantly.
Characteristics: Suraz's Grimoire will constantly change its form, and Suraz will continue to enchant and grow during the battle.
Characteristics: Dwarves are always the most shrewd and greedy, and Nargoth always finds a way to get the best discounts.