DLC 1: Mortia'nın Mirası
Artifact Seeker için yeni DLC "The Legacy of Mortia" yakında geliyor! Yeni karakterler, yeni haritalar, yeni patron, yeni sinerji, yeni eserler, yeni olaylar ve daha birçok yeni içerik herkesin keşfine bekliyor!
Yeni karakter, Ceratil, cüce dilinde "Savaş Bebek" anlamına gelen bir isim, Mortia madenlerinden çıkarılan son antik eserdi ve uzun zaman önce yitip gitmiş bir antik krallığın en büyük büyücü zanaatkârları tarafından titizlikle yapılmıştı. Onun formu son derece güzel ve yıkılmazdı, iç yapısında kayıp büyüler ve teknolojiler bulunuyordu. Onun eldivenleri sadece silah olarak değil, aynı zamanda dünyayla etkileşime geçmek için kanallar olarak da işlev görüyordu, elementel güçleri ve antik runların büyüsünü manipüle edebiliyordu. Ceratil'in neredeyse imkânsız derecede sevimli görünüşüne rağmen, onun gerçek amacı ve Mortia'nın çöküşünde oynadığı rol gizem içinde kalmaya devam ediyor.
Özellikler: Ceratil gereksiz hareketleri yapmayı sevmez. Ya harekete geçmez ya da düşmanı anında öldürür.
Özellikler: Suraz'ın Grimoiresi sürekli olarak formunu değiştirecek ve Suraz savaş sırasında büyümeye ve büyü yapmaya devam edecek.
Özellikler: Cüceler her zaman en kurnaz ve açgözlü olanlardır ve Nargoth her zaman en iyi indirimleri elde etmenin bir yolunu bulur.