ARTO
Arto to kolorowa gra RPG akcji z gatunku hack-n-slash, która zabierze Cię na pełną wartkiej akcji podróż do opustoszałego, wyblakłego świata, który przywracasz do życia z każdym kolejnym krokiem. Uzbrój się w zróżnicowany arsenał broni i zaklęć do odblokowania i ulepszenia oraz magiczną umiejętność strzelania strumieniami farby. Czeka Cię podróż przez różnorodne biomy – każdy z nich jest zaprezentowany z innej perspektywy i w innym stylu artystycznym, a także wprowadza do gry różne mechaniki rozgrywki!
Chromaclysm zniszczył świat i pozbawił go kolorów. Chromatyczne Bóstwa (Chromatic Divinities) są bezsilne, by przywrócić kolor, strukturę życia i ekspresję. Apostołowie (Apostles), którzy służą Bóstwom, okazali się niezdolni do przewodzenia bez swoich bogów, a ich biomy, zwane Artos, pogrążyły się w chaosie. To Twoje wybory zadecydują o tym, czy świat będzie nadal podążał ścieżką zniszczenia, czy też zostanie uratowany.
Każdy z biomów tego świata wprowadza unikalne motywy, style gry i stworzenia: od pop-artowych światów na wzór Warhola, przez neonowe, pikselowe scenerie, aż po kubistyczne, wektorowe krajobrazy. Czeka Cię walka z rojami owadów, konfrontacja z demonami, duchami i cieniami, a także odkrywanie niewyobrażalnych, marzycielskich miejsc podczas unikania śmiercionośnych tornad.