ARTO
Arto, rengarenk bir kesip biçme (hack-n-slash) aksiyon-RYO'sudur. Attığın her adım ile yeniden hayat verdiğin ıssız ve renksiz bir dünyada geçen yüksek tempolu bir macera. Kilidini açıp yükseltebileceğin çeşitli silahlar ve büyülerin yanı sıra büyülü boya ışınları atma yeteneğini kullan. Birbirinden tamamen farklı biyomlarda geçen bir maceraya atıl. Her biri farklı bakış açısı ve sanat tarzına sahip biyomlar, bu inanılmaz deneyime farklı oynanış mekanikleri katıyor!
Chromaclysm dünyanın yapısını bozdu ve renklerini yok etti. Chromatic Divinity'ler (Renkli İlahi Varlıklar) zayıf düşmüş durumda, artık dünyaya tüm yaşamın ve dışavurumun özü olan Renkleri geri kazandıracak güçte değiller. Divinity'lere (İlahi Varlıklar) hizmet eden Apostle'lar (Havariler) ise, tanrılarının yokluğunda liderlik etme konusunda sınıfta kaldılar ve Artos adı verilen biyomları kaosun pençesine düştü. Yapacağın seçimler, dünyanın bu yıkımdan kurtulup kurtulamayacağını belirleyecek.
Bu dünyadaki her biyom benzersiz temalara, oyun stillerine ve yaratıklara sahip: Warhol eserlerini andıran popüler sanat dünyaları, piksel sanatı ile tasarlanmış neon ışınlarla bezeli senaryolar veya kübist tarzda bölgeleri deneyimleyecek; böcek sürülerine karşı savaşırken iblislerle, hayaletlerle ve gölgelerle mücadele edecek veya ölümcül kasırgalardan kaçınırken gerçekliğini sorgulayacağın, rüya gibi mekânları keşfedeceksin.