As Far As The Eye Sürümler
Bu Supporter Edition'da As Far As The Eye oyununun ve Resmî Oyun Müziklerinin yanı sıra, As Far As The Eye'ın geliştirme aşamasından çizimler, konsept tasarımları ve harika içerikler seni bekliyor. Desteğin için tüm ekip sana teşekkürlerini sunuyor.