As Far As The Eye
Obudź się, weź głęboki wdech i wstań, Sigh. Nadszedł czas, aby sprowadzić do mnie rozproszonych po całym świecie Pupili („Pupils”) i nimi pokierować. Bez obaw, rozpoznają Cię, gdy tylko poczują Twój oddech na swoich twarzach — kiedy ich wełniane szaty zaczną się unosić, szybko zrozumieją, że to na Ciebie czekali. Okryj pieszczotą ich stopy, unieś ich ciała, podnieś ich na duchu i zaszczep w nich nadzieję i wytrwałość.
— Przeżywaj pozbawioną przemocy przygodę, ponieważ w As Far As The Eye nie czekają na Ciebie żadni przeciwnicy.
— Rozegraj kampanię, by dowiedzieć się więcej o tradycjach i legendach gry A FATE (As Far As The Eye).