As Far As The Eye
Uyan, kalk ve ayaklan Sigh. Dünyanın dört bir yanına dağılan Pupils'i bana geri getirme ve onlara rehberlik etme zamanın geldi. Merak etme; nefesini yüzlerinde hissettikleri ve yünlü giysilerinin büküldüğünü gördükleri anda seni beklediklerini anlayacaklar. Ayaklarını okşa, bedenlerini taşı, ruhlarını kaldır ve onlara umut ve sabır aşıla.
90+ ticaret bonusu, 36 yapı geliştirmesi, 25+ kabile bilgisi ve her oyunu birbirinden farklı kılan 80+ kişilik özelliği.
As Far As The Eye'in gelenekleri ve efsaneleri hakkında bilgi edinmek için hikâyeyi oyna.