Asdivine Saga
In a world facing a sudden war, a mercenary by the name of Vyse finds himself seeking to uncover the evil machinations operating behind the scenes. Joined by a pair of royal princesses and shinobi, does success lie in the cards for this unlikely band of adventurers when danger seems to lurk at every turn...?!
By equipping spirits, sub-elementals can be leveled up, and magic can be learned based on their elementals. Spirits also make it possible for powerful skills called "Trust Charges" that can turn the tide of battlefield to be used. In addition, rings that can be equipped as accessories are also able to be synthesized and upgraded.