Nightstorm Isle - DLC
Wędrowiec towarzyszy matce w poszukiwaniu zaginionej córki. Oddalając się od pokrytego popiołem znanego wybrzeża, zapuszczą się w głąb niebezpiecznej wyspy Nightstorm. Pod powierzchnią czają się niezliczone potworności, a najbardziej przerażające jest uwięzione pradawne zło.