Nightstorm Isle - DLC
Gezgin, kaybolan kızını bulmak üzere yola çıkmış bir anneye eşlik ediyor. Oyuncular, tanıdık kül kaplı kıyılardan uzaklaşarak Nightstorm Isle'ın tehlikeli derinliklerine iniyor. Derinliklerin altında sayısız korku gizlenir, ancak hiçbir şey sizi bunların hapsettiği kadim kötülük için hazırlayamayacak.