Czym zajmuje się studio A44 Games?
A44 to założone w 2013 r. niezależne studio deweloperskie z Wellington w Nowej Zelandii.
Dla wszystkich, który pierwszy raz wkraczają do strefy światła w świecie Ashen, przygotowaliśmy sekcję FAQ dotyczącą trybu wieloosobowego. Dowiecie się z niej, jak połączyć siły z innymi graczami.
Tryb wieloosobowy gry Ashen jest pasywny. Oznacza to, że podczas rozgrywki napotkacie innych wędrowców, z którymi będziecie mogli wspólnie wykonywać misje, eksplorować podziemia albo po prostu przemierzać świat gry.
Każdy gracz, z którym wejdziecie w interakcję, będzie widoczny jako postać NPC towarzysząca Wam podczas aktualnej misji. W jego grze będziecie występować w tej samej roli.
Po ukończeniu pierwszej misji („Hammer and Spark”) i odnalezieniu swojej osady (zwanej Vagrant’s Rest). Przez resztę gry możecie nawiązywać łączność z innymi graczami.
W tym celu będziecie musieli przenieść się poza granice osady, ponieważ jest ona przeznaczona do gry w pojedynkę.
Aby dwóch graczy mogło wejść w interakcję, muszą znajdować się mniej więcej na tym samym etapie fabuły. Dobrym wskaźnikiem jest liczba pokonanych bossów. Na przykład gracz, który pokonał już pierwszego bossa, nie może wejść w interakcję z osobą, która jeszcze tego nie dokonała.
W granicach własnej osady, Vagrant’s Rest, nie będziecie mogli wejść w interakcję z innymi graczami.
Możecie wchodzić do podziemi razem z innymi postaciami, ale gdy już do nich zstąpicie, nie będziecie mogli nawiązać łączności z żadnymi dodatkowymi graczami do czasu opuszczenia podziemi.