A44 Games nedir?
A44, 2013 yılında kurulan, Wellington, Yeni Zelanda merkezli bağımsız bir oyun stüdyosudur.
Ashen dünyasına ilk kez adım atanların diğer oyuncularla nasıl takım olabilecekleri hakkında bilgi edinmesi için çok oyunculu oyuna yönelik SSS'leri bir araya getirdik.
Ashen pasif çok oyunculu özelliğine sahiptir; yani bu dünya üzerinde birlikte görevleri tamamlamak, zindanları ele geçirmek veya sadece dünyayı birlikte keşfetmek için seçebileceğiniz diğer gezginlerle karşılaşırsınız.
Bağlandığınız oyuncular, birlikte görevde olduğunuz NPC karakteri olarak görünür; aynı şekilde siz de onların oyununda bu şekilde görünürsünüz.
İlk görevi ("Hammer and Spark") tamamladıktan ve kasabanızı (Vagrant’s Rest) kurduktan sonra oyunun geri kalanında oyuncularla bağlantı kurabilirsiniz.
Kasaba tek oyunculu alan olduğundan bağlantı kurmak için kasabanın sınırları dışına çıkmanız gerekir.
İki oyuncunun bağlantı kurması için ana hikâyenin aşağı yukarı aynı bölümünde olmanız gerekir. Bunun en iyi göstergesi, mağlup ettiğiniz bölüm sonu canavarlarıdır. Örneğin; ilk bölüm sonu canavarını mağlup etmiş bir oyuncu, aynı canavarı mağlup etmemiş bir oyuncuyla bağlantı kuramaz.
Kasabanız Vagrant’s Rest'in sınırları içerisinde diğer oyuncularla bağlantı kuramazsınız.
Başka biriyle zindanlara girebilirsiniz ancak içeri girdikten sonra, zindandan ayrılana kadar zindana beraber girdiğiniz oyuncu dışındaki hiçbir oyuncuyla bağlantı kuramazsınız.
Ashen'ın konsol ve PC sürümleri arasında çok oyunculu çapraz oynama şu anda desteklenmiyor.