Ashen
Ashen, yuva arayışındaki bir gezgini konu edinen bir açık dünya eşli aksiyon RYO'dur.
Ashen'de maceradan maceraya atılırken bazen, Journey'in pasif çok oyunculu moduna benzeyen devasa açık dünyada diğer oyuncularla karşılaşacaksın. Onlarla birlik olup kötülüğe karşı savaşabilir, onları grubuna davet edebilir veya görmezden gelebilirsin; seçim senin.
Ashen, dayanıklılık temelli çarpışmaların yer aldığı "souls" türüne benzer yapısıyla oyunculara tehlikeli ancak tatmin edici engin bir dünya sunuyor. Özgün yönü ise her oynanışta farklı bir deneyim yaşatması. Bazen bir bataklığı keşfedecek, bir fiyordu araştıracak veya eski bir kaleyi yağmalayacaksın ve bulunduğun yer, yaşadığın macerayı kökünden değiştirecek. Burası ölümcül bir açık dünya; sen de onun bir sakinisin.
Saldırgan düşmanlar, bölgeye özgü yaratıklar… Ashen bol miktarda tehlikeli karşılaşma sunuyor. Etrafta gelişigüzel koşturmak yerine maceranı ustaca planlayarak çevreni ve orada yaşayan canlıları incelemenin faydasını fazlasıyla göreceksin. Yerel bitki türleri ve hayvanlar sadece fantastik değiller; çoğu zaman ölümcül de olurlar. Önemsiz bile görünse, her karşılaşmanın çok korkunç sonuçları olabilir.
Ünlü fantezi yazarı Mark Lawrence (The Broken Empire üçlemesi) ve tanınan Foreign Fields grubu bu yapımda Aurora44 geliştirme ekibiyle bir araya gelerek uyumlu ve eşsiz bir anlatı ve müzik hazırladılar.