Asphalt 8: Gerçek Yarış Oyunu
Sıcağın kavurduğu Nevada Çölü'nden Tokyo'nun hareket dolu caddelerine kadar pek çok büyüleyici manzara ve senaryoyu keşfet. Yetenekli yarışçılarla karşılaş, heyecan dolu meydan okumalara katıl, sınırlı süreli özel yarış etkinliklerinde yer al. Arabanı benzeri görülmemiş bir sınava hazırla ve asfaltta drift becerilerini konuştur.
Lüks arabalar ve motosikletler Asphalt 8'in baş rol oyuncuları. Lamborghini, Bugatti ve Porsche gibi en üst düzey markaların etkileyici koleksiyonları burada. 300'den fazla yüksek performanslı araba ve motosikletin yanı sıra çeşitli yarış motorlarının gücünü keşfet. Yarış arabalarını ve motosikletlerini herkesinkinden ayrılacak şekilde kişiselleştir ve tasarla. Özel sürüm arabalar toplayıp farklı dünyaları ve senaryoları deneyimlerken bir yandan da drift tekniğini mükemmelleştir.
Yer çekimine meydan okuyan nefes kesici aksiyon Asphalt 8'de. Sürüşünü göklere taşımak için rampalara çık, taklalar at ve havada 360 derece dön. Başka yarışçılarla veya tek oyunculu modda yarışırken hızını maksimuma çıkarmak için arabanla veya motosikletinle gözü pek hava manevraları ve akrobasiler yap. Oynama tarzına uyacak şekilde kontrolleri ve ekran simgelerini kişiselleştir, böylece her yarışta zaferi garantile.