Aspire: Ina's Tale
Ina została uwięziona i pogrążona w wiecznym śnie wewnątrz Wieży – tam śniła. Nagle coś ją budzi. Teraz musi zbadać komnaty Wieży w poszukiwaniu wyjścia, ale też powodu, dla którego została tu zamknięta.
To nie jest opowieść o tym, jak Ina została uratowana. To opowieść o tym, jak odkryła, że może być kimś więcej.