Watak yang Menakjubkan
You are an Assassin, a warrior shrouded in secrecy and feared for your ruthlessness. Your actions can throw your immediate environment into chaos, and your existence will shape events during this pivotal moment in history.
The setting is 1191 AD. The Third Crusade is tearing the Holy Land apart. You, Altair, intend to stop the hostilities by suppressing both sides of the conflict.