Haçlı Seferlerinin efsanevi zamanlarında yeniden yaşa - Assassin's Creed gerçekçi grafikleri, atmosferi ve sahici bir dünyanın belli belirsiz ama incelikli detaylarıyla seni 12. Yüzyılın gerçeğe uygun tarihi Kutsal Topraklarına götürüyor.