Assassin's Creed II
Ezio zaprzyjaźnia się z Leonardem da Vinci, walczy z najpotężniejszymi florenckimi rodzinami i zwiedza weneckie kanały — wszystko po to, by zostać mistrzem Asasynów.
Ezio Auditore da Firenze to młody, włoski szlachcic, który kroczy ścieżką Asasynów po tym, gdy jego rodzina została zdradzona, a on sam dyszy żądzą zemsty. To bawidamek, wolny duch, który działa z rozmachem, ale jego osobowość ma również niezwykle ludzką stronę. Wraz z nim staniesz się mistrzem Asasynów.
Włochy w XV wieku nie były jednolitym krajem, ale zbiorem miast-państw, w których przywództwo zdobywały rodziny o odpowiednio wysokiej sile politycznej i ekonomicznej — najlepsze przykłady to Florencja i Wenecja. Niniejsza podróż przez jedne z najpiękniejszych miast świata odbywa się w czasach, kiedy kultura i sztuka rodziły się u boku mrożących krew w żyłach opowieści o korupcji, chciwości i zabójstwach.
W tym otwartym świecie, gdzie możesz swobodnie biegać, gdzie tylko chcesz, a nawet pływać i latać, zabierasz się za misje wtedy, kiedy masz na to ochotę. Szeroki wachlarz możliwości dodaje kolejną warstwę, dzięki której naprawdę grasz tak, jak tylko zechcesz.