Assassin's Creed II
Leonardo da Vinci'nin arkadaşı olan Ezio, Floransa'nın en güçlü ailelerini karşısına alıyor ve usta bir suikastçı hâline geldiği Venedik'in kanallarında maceradan maceraya atılıyor.
Ezio Auditore da Firenze, ailesi ihanete uğradıktan sonra suikastçı inanışını öğrenecek ve intikam peşinde koşacak olan genç bir İtalyan soylusudur. Çapkın, gösterişli ve özgür ruhlu bir adam. Çok insancıl bir tarafı da var ama. Ezio'nun kontrolünü eline alarak usta bir suikastçı ol.
15'inci yüzyılda İtalya bir ülke olmaktan ziyade Floransa ve Venedik gibi şehirlerde siyasi ve ekonomik gücü olan ailelerin iktidara gelmeye başladığı bir şehir devletleri topluluğuydu. Dünyanın en güzel şehirlerine doğru yapılan bu yolculuk kan donduran yolsuzluk, ihtiras ve cinayet öykülerinin yanı başında kültürün ve sanatın doğduğu bir tarihsel dönemde geçiyor.
Serbest hareketi geri getiren ve yüzme, hatta uçma gibi ögeleri maceraya dâhil eden bu açık uçlu dünyada görevleri ne zaman ve nasıl istersen öyle tamamlayabilirsin. Oynayıştaki çeşitlilik sayesinde oyunu nasıl istersen öyle oynayabileceğin yeni bir katmana da sahip olacaksın.