Hikâye Anlatımı Harika
Savaşlar kırıp geçirecek. Krallıklar devrilecek. Gaddar savaşçılarınla düşmanın üzerine akın et, yabancı toprakları keşfet, fethet, yurt et... Viking çağı başlıyor!
1775: Amerikan Kolonileri ayaklanmak üzereler. Kızılderili Suikastçısı Connor olarak, halkın ve ulusun için özgürlüğü güvence altına al. Kalabalık şehir sokaklarından kaotik savaş alanlarına kadar, çok sayıda silahla düşmanlarını çeşitli ölümcül yollarla katlet.
Artık şu özelliklere de sahip olan ikonik Assassin's Creed III'ü gelişmiş grafiklerle oyna: 4K çözünürlük, yeni karakter modelleri, parlak ortam oluşturma ve daha fazlası. Yenilenen oyun mekaniği de deneyimini ve sürükleyiciliği iyileştiriyor.
Ayrıca, Tyranny of King Washington ve tam oyun da dâhil olmak üzere tüm orijinal solo DLC'yi içerir: Assassin's Creed Liberation Remastered.