Assassin's Creed Black Flag Resynced Deluxe Edition
Pengembaraan solo yang ikonik kini kembali. Layari Caribbean sebagai Edward Kenway semasa Zaman Kegemilangan Lanun dalam olahan semula dipertingkatkan dengan setia yang menampilkan visual, permainan yang dinaik taraf dan kandungan baharu.