Assassin's Creed Black Flag Resynced Edycja Deluxe
Legendarna piracka przygoda dla jednego gracza powraca. Wciel się w postać Edwarda Kenwaya i pożegluj na Karaiby w czasach Złotej Ery Piractwa w tym wspaniale przygotowanym remake'u z oszałamiającą grafiką, usprawnioną rozgrywką i nowymi treściami.