Assassin's Creed Black Flag Resynced Deluxe Edition
İkonik solo korsan macerası geri dönüyor. Korsanlığın Altın Çağı'nda Edward Kenway olarak Karayipler'de yelken açın. Muhteşem görseller, geliştirilmiş oynanış ve yeni içeriklerle sadık bir şekilde yeniden tasarlanan bu oyunda macera dolu bir yolculuğa çıkın.