Assassin's Creed Black Flag Resynced - Dragon Storm Character Pack
Jadilah lanun yang digeruni sambil mempamerkan tema naga timur yang menggerunkan melalui Dragon Storm Character Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.