Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet postaci Smoczy Sztorm
Zostań budzącym grozę piratem, chełpiąc się przerażającymi smoczymi motywami ze Wschodu dzięki pakietowi postaci Smoczy sztorm do gry Assassin's Creed Black Flag Resynced, dostępnej już na PC.