Assassin's Creed Black Flag Resynced - Dragon Storm Character Pack
Şimdi PC'de mevcut olan Assassin's Creed Black Flag Resynced'da korkutucu doğu ejderhası temalı Dragon Storm Character Pack ile korkunç bir korsan olun.