Assassin's Creed Black Flag Resynced - Dragon Storm Naval Pack
Giv dit skib et elegant østligt tema, og få det til at flyde som vinden med Dragon Storm Naval Pack i Assassin's Creed Black Flag Resynced, som er ude nu på pc.