Assassin's Creed Black Flag Resynced - Dragon Storm Naval Pack
Lengkapkan kapal anda dengan tema timur yang anggun, meluncur bebas bagaikan angin, dengan Dragon Storm Naval Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.