Assassin's Creed Black Flag Resynced - Hellfire Character Pack
Bliv en berygtet hævngerrig pirat med Hellfire Character Pack, der indeholder: - Hellion Armor (udstyrssæt) - Blades of the Damned (sværd) - Diabolist's Pistol - Demon-forged Pendant (smykke)
Bliv en berygtet, hævngerrig pirat, der sejler de syv verdenshave tynde, med Hellfire Character Pack i Assassin's Creed Black Flag Resynced, som er ude nu på pc.