Assassin's Creed Black Flag Resynced - Hellfire Character Pack
Become an infernal pirate with fiery vengeance with the Hellfire Character Pack, featuring: - Hellion Armor (gear set) - Blades of the Damned (swords) - Diabolist's Pistol - Demon-forged Pendant (trinket)
Become an infernal pirate sweeping the seas with fiery vengeance with the Hellfire Character Pack in Assassin's Creed Black Flag Resynced, available now on PC.