Assassin's Creed Black Flag Resynced - Hellfire Character Pack
Jadilah lanun neraka yang mengharungi lautan dengan dendam membara melalui Hellfire Character Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.