Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet postaci Piekielne ognie
Zostań piekielnym piratem, który przeczesuje morza napędzany ognistą żądzą zemsty, dzięki pakietowi postaci Piekielne ognie do gry Assassin's Creed Black Flag Resynced, już dostępnej na PC.