Assassin's Creed Black Flag Resynced - Hellfire Naval Pack
Få fat i en flot rød og sort pakke med et intenst flammetema, der spreder ødelæggelse overalt, med Hellfire Naval Pack i Assassin's Creed Black Flag Resynced, som er ude nu på pc.