Assassin's Creed Black Flag Resynced - Hellfire Naval Pack
Dapatkan pek bertemakan api merah dan hitam yang memancarkan aura kemusnahan dan kehebatan melalui Hellfire Naval Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.